Tuesday, June 5

my new Nokia Lumia 800

Assalamu'alaikum.


Zaman sekarang ni, tak payah pandang ke lain, gi campus tiap-tiap hari pun dah boleh nampak macam-macam jenama... Samsung, Peria, Blackberry, Iphone bagai.. dan aku pun teringin juga nak yg canggih touch screen berWi-fi macam gitu. Tambahan pula, phone sedia ada dah rosak. So, tunggu ape lagi, aku belilah. Duit MARA kan masuk tiap bulan. Huhu, bahagianya hidup aku. Alhamdulillah.






Aku ni peminat setia Nokia. Dah terlalu familiar dengan Nokia. Aku rasa kekok nak guna jenama lain. Tapi produk Nokia bukan android phone. Ah, aku tak peduli sume tu. Yang penting tercapai hajat aku nak miliki phone yg upgrade sikit daripada biasa. But, Nokia Lumia is not bad, it's the first Nokia Windows Phone. Boleh buat assignment guna fon lagi.. class gituu..  nak citer lebih, aku ni tak arif sangat. hemo3..



 



p/s: sometimes kita perlu bersabar untuk tempoh yg lama demi memiliki sesuatu yang diidam-idamkan. maka, bersabarlah.. insyaAllah kebahagiaan itu milik kita ^^

No comments:

Post a Comment